ساندویچ پانل پیچ مخفی یکرو ورق

سرفصل محتوا

ساندویچ پانل ها انواع مختلف با کاربری های گوناگون دارند. ساختار عمومی ساندویچ پانل سقفی، از دو لایه ورق فلزی و فویل آلومینیوم چهار لایه به عنوان پوشش های خارجی و یک لایه میانی تحت عنوان هسته ساندویچ پانل تشکیل شده است. اما مشخصات فنی، ظاهر، طراحی فیزیکی، جنس هسته میانی و لایه های متفاوت فلزی، سبب تولید انواع ساندویچ پانل با کاربری های گوناگون شده است.

ساندویچ پانل پیچ مخفی، یکی از انواع ساندویچ پانل های پر کاربرد می باشد. همانطور که از اسم ساندویچ پانل پیچ مخفی مشخص است، ساختار و طراحی فیزیکی آن به گونه ای است که پس از نصب، پیچ ها زیر لبه ها پنهان می شوند. این ویژگی خاص در ساندویچ پانل های پیچ مخفی، سبب افزایش زیبایی محیط نصب ساندویچ پانل پیچ مخفی می شود.

با توجه به ویژگی خاص و مخفی بودن پیچ ها در این نوع از ساندویچ پانل ها، کاربرد ویژه آن برای پوشش سطوح و مکان هایی است که زیبایی آن ها اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر مخفی بودن پیچ ها، مجموعه دژپاد پانل ، تولید کننده انواع ساندویچ پانل پیچ مخفی در طرح و رنگ های گوناگون می باشد.

در مورد ساندویچ پانل پیچ مخفی یکرو فویل

پس از نصب و اجرا، با توجه به فرم خاص تولید انواع ساندویچ پانل پیچ مخفی و فویل آلومینیوم چهار لایه ، پیچ ها کاملا مخفی شده و نمایی زیبا را ایجاد می کنند. استفاده از ساندویچ پانل پیچ مخفی، برای پوشش دیوارهایی که حفظ زیبایی آن ها مهم است، مزیت و امتیاز ویژه ای محسوب می شود؛ این نوع از ساندویچ پانل ها، در کل برای پوشش سطحی استفاده می شوند که حفظ زیبایی آن ها بسیار مهم است.

علاوه بر مخفی بودن پیچ ها، تولید انواع ساندویچ پانل پیچ مخفی در طرح و رنگ های مختلف، بر مزیت های آن افزوده است. همچنین امکان تولید ساندویچ پانل پیچ مخفی در طرح ها ظاهری و فیزیکی گوناگون نظیر ساندویچ پانل پیچ مخفی بدون شیار (مناسب برای شستشو )، ساندویچ پانل پیچ مخفی با شیارهای ریز یا درشت و … وجود دارد.

قیمت ساندویچ پانل پیچ مخفی یکرو فویل

ساندویچ پانل پیچ مخفی معمولا در پروژه هایی مورد استفاده قرار می گیرند که اهمیت بسیار بالایی از لحاظ نما و زیبایی دارند. همچنین خواصی نظیر عدم شعله ور شدن، مقاوم در برابر نفوذ آب و حشرات و … از جمله خواص فوم های به کار گرفته شده این نوع از ساندویچ پانل ها می باشند.

با توجه به انواع مختلف فوم برای هسته میانی و کاربری های گوناگون، پیشنهاد می کنیم برای خرید و سفارش انواع ساندویچ پانل پیچ مخفی، حتما با مشاورین ارشد و خبره مجموعه دژپاد پانل تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود.

مشخصات فنی ساندویچ پانل پیچ مخفی یکرو فویل

ساندویچ پانل پیچ مخفی مانند سایر ساندویچ پانل ها، دو لایه خارجی با جنس های گوناگون دارد. از جمله ورق های خارجی به کارگرفته شده در ساندویچ پانل پیچ مخفی، یک سمت ورق با جنس های آلوزینک، گالوانیزه و سمت دیگر و فویل آلومینیوم چهار لایه می باشند.

هسته میانی که ساندویچ پانل پیچ مخفی می تواند از مواد گوناگون مرسوم در صنعت تولید ساندویچ پانل باشد. از مواد به کار گرفته شده به عنوان هسته میانی در ساندویچ پانل پیچ مخفی می توانیم به مواردی مانند ایکس پی اس، پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ اشاره کنیم.

مزیت های ساندویچ پانل پیچ مخفی یکرو فویل

  • عدم نمایش پیچ ها و دارای ظاهری زیبا
  • قیمت مناسب و ارزان
  • تحمل وزن و فشار زیاد باد
  • کیفیت و طول عمر بالا
  • وزن سبک
  • عایق صوت و حرارت
  • قابل استفاده در انواع اقلیم های آب و هوایی
  • مقاوم در برابر رطوبت، نفوذ حشرات و رشد قارچ ها
  • سهولت در حمل و نقل
  • سرعت بالای اجرا و نصب

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه