سرفصل محتوا

شرکت دژپاد با بیش از 60 سال سابقه درخشان درزمینه طراحی، تولید، فروش و نصب انواع قفسه بندی فلزی، در کنار صنایع عمده کشور فعالیت و همکاری می کند، دژپاد بنیانگذار صنعت تولید سیستم های انبارش (قفسه بندی های فلزی)، بزرگترین طراح، سازنده و مجری سیستم های انبارش مواد و کالا در خاورمیانه و ایران است.
این شرکت با برخورداری از متخصصین مجرب و بکار گیری دانش و تجهیزات فنی و مهندسی روز دنیا ، توانایی ارائه راه حل های تمام عیار در طیفی وسیع از قفسه های ساده مشبک تا بزرگترین و پیچیده ترین انبارهای تمام اتوماتیک(AS/RS) را داراست که ضمن رفع مشکلات فعلی به برآورده سازی نیازهای آتی مشتریان نیز توجه می نماید.
از ویژگی های بارز راه حل های لجستیکی دژپاد میتوان به کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی و ارتقای بهره وری انبارها اشاره کرد که باعث کاهش دوره بازگشت سرمایه در زمان بهره برداری می شوند.
محصولات و خدمات شرکت دژپاد منطبق بر گستره وسیعی از تمامی فعالیت های لجستیک درون بنگاهی اعم از تخلیه مواد اولیه و کالای ورودی،فعالیتهای انبارش و جابجایی قطعات و محصولات درحین فرایند تولید و در نهایت با ارسال و توزیع محصولات نهایی را شامل میشود.
تجهیز میلیونها مترمربع از انبارهای کشور و صادرات به بیش از 30 کشور جهان به همراه کسب رضایت مشتریان و حفظ خوشنامی در انجام دقیق و به موقع تعهدات از افتخارات این شرکت می باشد.
شرکت دژپاد عضو کمیته ملی تدوین استانداردهای ملی ایران به شماره های 18840 و 21207 در رابطه با طراحی و اجرای سیستم های انبارش و دارنده گواهینامه استاندارد ملی ایران شماره 18840 به شماره پروانه م 667192897 می باشد.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه